Highlight-extensie

18-01-2021

Een highlight-extensie is een korte extensie zonder een beschrijving. Deze extensies worden vaak gebruikt om USP’s (Unique Selling Points) van een bedrijf weer te geven. Wat maakt jou als bedrijf bijzonder? Waarom moeten mensen bij jouw bedrijf zijn en niet bij jouw concurrent? 

Een best practice is om 4 tot 6 highlight-extensies op accountniveau toe te voegen. Door je highlight-extensies op accountniveau toe te voegen, worden deze bij alle campagnes weergegeven. 

Voorbeelden van highlight-extensies

In de afbeelding hieronder zie je twee voorbeelden van highlight-extensies. 

highlight extensies voorbeelden
Voorbeelden highlight-extensies

Naast highlight-extensies zijn er nog veel meer verschillende extensies. Bekijk hier alle advertentie-extensies

Gratis e-book Starten met Google AdsHandleiding van maar liefst 36 pagina's aan praktische tips hoe jij winstgevende campagnes maakt.

Ontdek hoe je:

  • Hoe je succesvolle campagnes opzet 
  • Hoe je maandelijks nieuwe leads & klanten krijgt
  • Hoe je geld gaat verdienen met Google Ads
  • Hoe je in 2022 bovenaan in Google staat