Highlight-extensie

18-01-2021

Een highlight-extensie is een korte extensie zonder een beschrijving. Deze extensies worden vaak gebruikt om USP’s (Unique Selling Points) van een bedrijf weer te geven. Wat maakt jou als bedrijf bijzonder? Waarom moeten mensen bij jouw bedrijf zijn en niet bij jouw concurrent? 

Een best practice is om 4 tot 6 highlight-extensies op accountniveau toe te voegen. Door je highlight-extensies op accountniveau toe te voegen, worden deze bij alle campagnes weergegeven. 

Voorbeelden van highlight-extensies

In de afbeelding hieronder zie je twee voorbeelden van highlight-extensies. 

highlight extensies voorbeelden
Voorbeelden highlight-extensies

Naast highlight-extensies zijn er nog veel meer verschillende extensies. Bekijk hier alle advertentie-extensies

Starten met Google Ads 24-26 januari3-daagse LIVE webinar training. Schrijf je in en doe mee!

Leer in 3 dagen hoe je bovenaan in Google komt zodat je meer leads en klanten krijgt!

Deze online training kun je volgen via LIVE webinars op 24, 25 en 26 januari.