5 vragen aan Suzan van Heck – eigenaresse CaseMarketing

5 vragen aan Suzan van Heck – eigenaresse CaseMarketing

Wat je leert in deze blog

Om te vieren dat CaseMarketing alweer 10 jaar bestaat, heeft Evi een paar vragen gesteld aan de eigenaresse: Suzan van Heck. Lees in dit interview meer over haar online marketing ervaringen in het bedrijfsleven.

Hoe professioneel gaan ondernemers om met hun marketing?

“Ik merk dat marketing soms nog een ondergeschoven kindje, iets wat ‘erbij’ wordt gedaan en waar als eerste op bezuinigd wordt. Maar juist in tijden van crisis moet je niet bezuinigen op marketing. Online marketing is een krachtig instrument om actief aan aquisitie te doen en meer klanten te krijgen. Dat wordt nog te weinig beseft.”

Wat is de kracht van Google?

“Gebruikers van Google zijn vaak op zoek naar iets. Dit in tegenstelling tot social media, waar mensen juist voor hun plezier op zitten. Maar in Google zijn ze echt actief op zoek, waardoor de kans op een lead of sale vele malen groter is. Het is aan jou om daar op het juiste moment te staan, met de juiste advertentie.”

Hoe belangrijk is een website?

“Je website is jouw online verkoopkanaal. Dáár moeten de mensen iets doen in de vorm van een aankoop, download of contact leggen. Maar zonder bezoekers zal er weinig gebeuren. Google Ads is een van de manieren om snel veel bezoekers naar je website te krijgen.”

Wat moet je doen om in Google bovenaan te komen staan?

“Je kunt aan SEO (zoekmachine optimalisatie) doen en adverteren in Google. Wij richten ons vooral op het laatste, dus Google Ads. Vandaag een advertentie online zetten is morgen zichtbaar in Google zijn. Hierbij is het van belang dat je de juiste zoekwoorden toevoegt aan je Google Ads campagnes. Je kunt het uitbesteden aan een specialist, of alles zelf leren. Ondernemers kunnen bij ons voor beiden terecht.”

Op onderstaande pagina’s vind je meer informatie over onze diensten:

Wat gebeurt er als je niets doet online?

“Dan gebeurt er ook niets op het gebied van verandering en groei. Besef dus terdege dat stilstand achteruitgang is; je concurrenten die wel aan online marketing doen zullen je keihard voorbij gaan. Uiteindelijk ga je minder verkopen, want mensen die online zoeken komen in dat geval bij je concurrent uit.”

Interesse om kennis te maken?

Leuk! Stuur me een berichtje via het contactformulier zodat we contact met je kunnen opnemen.

Of schrijf je in voor onze nieuwsbrief (zie rechts) om op de hoogte te blijven van al ons nieuws en tips over Google.

Recente artikelen

Kosten Google Ads

Kosten Google Ads? Zo bereken je ze

Channable CSS

Nieuw: Channable heeft nu een eigen CSS

Google Ads interface nieuw ontwerp

Google Ads interface: overgang naar nieuw ontwerp

Qooqie Lead automation

Nieuw: Qooqie Leads

Wat is Google Search Console

Wat is Google Search Console?

Gratis advertentietegoed adverteerders Google Ads

Gratis advertentietegoed voor adverteerders

Deze tips ontvangen in je mailbox?

Schrijf je in.

"*" geeft vereiste velden aan