Praktijkgerichte Google Ads cursus
Leer hoe je succesvolle Google Ads campagnes opzet en optimaliseert. Ik leer je strategieën die ik zelf ook gebruik. Dingen die ik in de praktijk heb toegepast en waarvan ik weet dat ze werken
Een Google Ads cursus volgen bij CaseMarketing
Suzan (Google Ads specialist en trainer) heeft een grote passie voor Google adverteren en probeert haar enthousiasme over te dragen aan cursisten. Haar doel is dat de cursisten écht wat leren. Daarom vindt onze training plaats in kleine groepen, zodat er veel ruimte is voor vragen.
Google Ads training (klassikaal)
Tijdens deze training leer je alles over succesvol adverteren in Google. De training is geschikt voor beginnende adverteerders (<1 jaar Google Ads ervaring) en wordt gegeven door Suzan. De dag is inclusief hapjes, drankjes, lunch en studiematerialen. Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.
Let op: omdat deze Google Ads cursus aan een kleine groep deelnemers wordt gegeven is er slechts beperkt plek. Vol=Vol.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van al onze trainingen.
Google Ads training (online)
De Google Ads cursussen worden hybride gegeven, dus een combinatie van klassikaal en online. Dus je kunt kiezen hoe je de training wilt volgen.
Of dit goed werkt? Jazeker! Suzan zit achter haar laptop en deelt haar scherm met de mensen thuis. Je ziet de presentatie via haar laptop en daarnaast is ze zelf klein in beeld via de webcam. Je communiceert met de andere cursisten via de microfoon die op tafel staat. Dit werkt erg goed. Juist omdat we kiezen voor een kleine groep cursisten, kan iedereen het op deze manier goed volgen.
Online deelnemers krijgen hun certificaat na afloop opgestuurd.
Startdata Google Ads cursus
Kies voor online of klassikale deelname.
SEA cursus (klassikaal)
15 februari 2023
€497 (ex btw)
3 plekken vrij
SEA cursus (online)
15 februari 2023
€497 (ex btw)
4 plekken vrij
Google AdWords training
Het klopt dat Google AdWords tegenwoordig Google Ads heet. Dit is al een tijd geleden veranderd. Maar het is niet alleen bij een naamsverandering gebleven. De mogelijkheden binnen Google Ads ontwikkelen zich razendsnel. Er komen continu nieuwe functionaliteiten bij. Als je niet dagelijks met Google Ads bezig bent, is het nauwelijks bij te houden. Tijdens de cursussen en trainingen leer je de nieuwste technieken!
Leer van een SEA specialist wat wel en niet werkt in de praktijk! Gedurende de Google Ads training leer je alles over het opzetten van succesvolle search campagnes. Naast de theorie gaan we ook direct de praktijk toepassen!
Voor wie?
In onze training richten wij ons op dienstverlenende ondernemers.
Misschien heb je al wat campagnes lopen, maar komt er niet genoeg uit. Of je wilt het niet langer uitbesteden maar zelf leren hoe je aan de knoppen moet draaien.
Na afloop van de training heb je voldoende kennis om een succesvolle search campagne op te zetten én te optimaliseren.
Je leert hoe je bovenaan in Google kunt staan, zodat meer leads en klanten jou weten te vinden!
Over de trainer
Hoi, ik ben Suzan van Heck en Google Ads specialist. Ik help ondernemers aan meer leads, klanten en omzet via dit geweldige kanaal. “Geweldig?” hoor ik je zeggen. Jazeker! Mits je het op de juiste manier inzet. Want tegenwoordig zijn er zoveel mogelijkheden, dat je wél moet weten wat je doet.
Ik leer je strategieën die ik zelf ook gebruik. Dingen die ik in de praktijk heb toegepast en waarvan ik weet dat ze werken. Praktijkkennis staat dan ook centraal in al mijn trainingen.
Goede reviews voor onze trainingen
Het afgelopen jaar hebben honderden mensen een Google Ads cursus gevolgd bij CaseMarketing.
Het aantal positieve reacties is niet in één tekstblok samen te vatten. lees daarom hier alle Google reviews en bekijk wat andere cursisten zeggen over de Google Ads trainingen.
Wat leer je precies in deze Google Ads cursus?
Tijdens de Google Ads cursus starten we eerst met de basis. Je krijgt de theorie over zoekmachinemarketing in een uitgebreide samenvatting uitgelegd. Van campagnestructuur tot uitsluitingszoekwoorden en van zoekwoordtypen tot biedstrategieën. Daarnaast staan in de Google Ads training praktijkoefeningen centraal. Je krijgt de do’s en don’ts te horen waardoor je minder snel in de valkuilen zult trappen.
Nadat de theorie bekend is, gaan we starten met het vormen van een Google Ads strategie. We zoomen dieper in op de doelgroep en de doelstellingen van jouw bedrijf.
In de Google Ads cursus ga je ook aan de slag met goede advertentieteksten. Het is namelijk belangrijk dat deze teksten opvallen, zodat mensen erop gaan klikken. Je krijgt tips voor kopteksten, beschrijvingen en zoekwoorden die terugkomen in de advertentieteksten. Ook gaan we het hebben over de advertentierelevantie, want hoe relevanter jouw advertentie is, hoe meer Google Ads jou beloont met een hogere kwaliteitsscore.
In het vervolg van de Google Ads cursus komt ook aan de orde hoe je jouw resultaten het beste kunt analyseren en verbeteren om het optimale uit jouw campagnes te halen.
Google Ads cursus
€497 excl. btw
1-daagse training
Bij ons op locatie in Boven-Leeuwen (tussen Nijmegen en Tiel) OF online te volgen.
Trainer is een ervaren Google Ads specialist
De Google Ads cursus wordt gegeven door Suzan. Ze heeft jarenlange ervaring als Google Ads specialist en werkt nog dagelijks aan de campagnes van klanten die het uitbesteden.
Heerlijke lunch
Ook voor de inwendige mens wordt goed gezorgd. Een heerlijke lunch is daarom onmisbaar tijdens deze dag.
Certificaat van deelname
Je krijgt na afloop een certificaat van deelname, zodat je kunt laten zien dat je deze cursus hebt gevolgd.
Kleine groep deelnemers
We kiezen bewust voor een kleine groep, zodat er veel ruimte is voor vragen. En uiteraard gezelligheid 😉
Google Ads basiscursus
Ochtend (theorie)
Wat is Google Ads en wat kun je ermee?
Doelgroep en doelstellingen
Zoekwoorden en zoektypen
Landingspagina’s voor Google Ads
Biedstrategieën en wanneer zet je welke in
Wel of niet adverteren op je (bedrijfs)naam
Controle over kosten
Goede advertentieteksten schrijven
Extensies
Middag (praktijk)
Google Ads account aanmaken
Campagne bouwen met juiste instellingen
Keyword insertion
Google Ads metingen instellen
Google Analytics koppelen
Doelgroepen en remarketing
Voorbeelden van statistieken en campagnes optimaliseren
Kwaliteitsscore verbeteren
Bonus: Performance Max