Blogs over online marketing en Google (Ads)

Nieuwe functies voor responsieve zoekadvertenties

Nieuwe functies voor responsieve zoekadvertenties

Google Ads heeft recent nieuwe functies toegevoegd aan de responsieve zoekadvertenties, zoals een locatie invoegen en een countdown. Wat zijn responsieve zoekadvertenties eigenlijk precies? En wat houden deze nieuwe functies in? Deze vragen beantwoord ik in dit...

De kracht van Facebookgroepen

De kracht van Facebookgroepen

Creëer een community op Facebook Ben jij met je bedrijf actief op Facebook? Ben je zichtbaar voor je doelgroep en deel je regelmatig waardevolle informatie? Vast wel. Maar misschien heb jij, net als ik, ook gemerkt dat de organische betrokkenheid en het aantal...

SEO vs. SEA – wat zijn de verschillen

SEO vs. SEA – wat zijn de verschillen

SEO, SEA, Google Ads... de verschillende online marketingtermen vliegen je om de oren. Als je een eigen website of webshop hebt, weet je dat dit een belangrijk onderdeel van je strategie is. Maar wat is het precies, wat is het verschil en wanneer zet je het in? Dat...

Google (Ads) account aanmaken

Google (Ads) account aanmaken

Als je gaat adverteren in Google Ads heb je twee dingen nodig: - Een Google Account - Een Google Ads account Google account aanmaken In onderstaande video leg ik uit, hoe je een Google account kunt aanmaken. https://youtu.be/RWZ2hE_gwhE Belangrijke tip bij het...

Gratis advertentietegoed voor adverteerders

Gratis advertentietegoed voor adverteerders

Google helpt mee in de stijd tegen het coronavirus De uitbraak van het coronavirus heeft een enorme impact op alle ondernemers wereldwijd. Sommigen worden financieel hard getroffen, omdat ze van de ene op de andere dag geen inkomsten meer hebben. Andere ondernemers,...

Waarom je in 2020 een favicon MOET hebben

Waarom je in 2020 een favicon MOET hebben

Een nieuwe look voor Google Search Google heeft sinds januari een belangrijke wijziging doorgevoerd in de layout van de zoekresultaten. Voortaan worden favicons prominent getoond in de zoekresultaten. Heb jij nog geen favicon op jouw website? Dan is het nu echt tijd...

Terugblik 2019 – het was een duur jaar

Terugblik 2019 – het was een duur jaar

Maar wat ben ik gegroeid! Het jaar 2019 is voorbij. Tijd om terug te blikken wat er zoal gedaan en bereikt is. Als ik afgelopen jaar moet samenvatten in één zin is deze als volgt: ‘Het is een jaar van investeren geweest’. Een jaar van investeren in mijzelf, mijn...

Meer conversies op een belachelijk eenvoudige manier

Meer conversies op een belachelijk eenvoudige manier

De feestmaand december is in volle gang. Voor veel webshop- en website-eigenaren is dit een topmaand. Mensen zijn op zoek naar kerstcadeaus en kerstuitjes. Als jij in een dergelijke branche actief bent, kun je deze periode veel extra bestellingen of aanvragen krijgen....