Recente online marketing blogs

Waarom je in 2020 een favicon MOET hebben

Waarom je in 2020 een favicon MOET hebben

Een nieuwe look voor Google Search Google heeft sinds januari een belangrijke wijziging doorgevoerd in de layout van de zoekresultaten. Voortaan worden favicons prominent getoond in de zoekresultaten. Heb jij nog geen favicon op jouw website? Dan is het nu echt tijd...

Terugblik 2019 – het was een duur jaar

Terugblik 2019 – het was een duur jaar

Maar wat ben ik gegroeid! Het jaar 2019 is voorbij. Tijd om terug te blikken wat er zoal gedaan en bereikt is. Als ik afgelopen jaar moet samenvatten in één zin is deze als volgt: ‘Het is een jaar van investeren geweest’. Een jaar van investeren in mijzelf, mijn...

Meer conversies op een belachelijk eenvoudige manier

Meer conversies op een belachelijk eenvoudige manier

De feestmaand december is in volle gang. Voor veel webshop- en website-eigenaren is dit een topmaand. Mensen zijn op zoek naar kerstcadeaus en kerstuitjes. Als jij in een dergelijke branche actief bent, kun je deze periode veel extra bestellingen of aanvragen krijgen....

Bye bye gemiddelde positie

Bye bye gemiddelde positie

Per 30-9 verdwijnt de statistiek 'gemiddelde positie' In februari werd het grote nieuws al aangekondigd maar vanaf 30 september moeten we er toch echt aan geloven. Google vertoont niet langer de gemiddelde positie als statistiek. Enorm balen, want dit was één van de...

Lokaal adverteren met een beperkt budget

Lokaal adverteren met een beperkt budget

Zitten jouw klanten regionaal in een straal van xx km rondom je bedrijf? Wil jij meer potentiële klanten aantrekken maar heb je slechts beperkte middelen? Lees dan deze tip. Stel je bent een coach, trainer of consultant. Je geeft antwoord op de hulpvraag die jouw...

Hoe je jouw concurrent verslaat met minder kosten

Hoe je jouw concurrent verslaat met minder kosten

Wie betaalt, die bepaalt. Ofwel als je meer biedt op een bepaald zoekwoord dan de concurrent, komt jouw advertentie automatisch boven die van hem te staan. Dit is een veelvoorkomende misopvatting. Je hoeft namelijk niet meer geld uit te geven om een hogere positie te...

CaseMarketing sponsort SCP jeugd

CaseMarketing sponsort SCP jeugd

De eerstejaars F-pupillen van voetbalclub SCP in Puiflijk lopen er voortaan goed gekleed bij. De voetballertjes onder de 8 jaar (JO8) zijn in een geheel nieuwe outfit gestoken, waarmee ze voortaan professioneel voor de dag komen op wedstrijden. CaseMarketing heeft,...

Nieuw: Call Bid Adjustment

Nieuw: Call Bid Adjustment

Sinds eind september is er een nieuwe feature uitgerold in Google AdWords: Call Bid Adjustment. Met deze bodaanpassing voor oproepextensies, kun je zorgen dat het telefoonnummer van jouw bedrijf nog vaker wordt weergegeven bij je advertenties. Conversiekans...

Google Mijn Bedrijf kent nieuwe functie

Google Mijn Bedrijf kent nieuwe functie

Dat Google nooit stilzit dat is wel duidelijk. Continu worden er nieuwe ‘features’ toegevoegd, zo ook binnen de gratis functie Google Mijn Bedrijf. Waar vroeger jaarlijks de dikke Gouden Gids op de mat plofte is dat tegenwoordig niet meer van deze tijd. Google Mijn...

Verslag Google Partnership Event

Verslag Google Partnership Event

Afgelopen woensdag was CaseMarketing te gast bij Teleperformance voor het Google Partnership Event. Dit event werd georganiseerd voor genodigde Google Partners. Om 9 uur stond het ontbijt klaar in Amsterdam en dat betekende vroeg vertrekken i.v.m. de...