Om te vieren dat Evi inmiddels alweer 3 jaar in dienst is bij CaseMarketing hebben we haar een paar vragen gesteld, waarbij we terugblikken op de afgelopen jaren. Lees meer over Evi haar achtergrond, hoe ze bij CaseMarketing terecht is gekomen en wat haar ervaring tot zo ver is!
Wie is Evi? Stel jezelf voor!
“Nou, ik ben Evi, 24 jaar en ik woon samen met mijn vriend en onze twee hondjes in Berghem. In mijn vrije tijd voetbal ik en ga ik graag winkelen met vriendinnen.”
“Inmiddels werk ik al 3 jaar bij CaseMarketing als SEA specialist. Maar mijn achtergrond ligt eigenlijk bij de opleiding Ondernemerschap en Retail Management, daarvoor heb ik gestudeerd aan de Avans Hogeschool in Den Bosch. Vanuit daar heb ik verschillende bijbaantjes gehad in de Online Marketing en zo ben ik uiteindelijk ook bij CaseMarketing terechtgekomen.”

Hoe ben je bij CaseMarketing terechtgekomen?
“Op school heb ik mijn minor in Online Marketing gevolgd, zo ben ik er ook achter gekomen dat ik daarin verder wilde. Ik heb toen een bijbaantje gevonden waarbij ik voornamelijk verantwoordelijk was voor de content, zoals social media, nieuwsbrieven, website teksten, etc. Bij dat bedrijf deed Suzan destijds de Google advertenties. Toen ik klaar was met mijn studie heb ik een oproep geplaatst op LinkedIn, dat ik op zoek was naar een nieuwe uitdaging en die werd door Suzan beantwoord. We zijn in gesprek gegaan en we waren beiden meteen overtuigd. Sindsdien heeft Suzan mij alles geleerd over Google Ads”

Wat heb je geleerd bij CaseMarketing?
“Nou eigenlijk alles over Google Ads, we zijn echt de diepte in gegaan. Ik heb geleerd campagnes te bouwen, zoekwoordonderzoek uit te voeren, prestaties te analyseren, campagnes te optimaliseren, etc. Hiervoor heb ik ook alle certificaten behaald zodat we Google partner kunnen blijven. Daarnaast heeft Suzan mij ook de kans geboden om verschillende opleidingen te volgen om mijn kennis nog verder uit te breiden op gebied van Google Ads en sinds kort ook op het gebied van Microsoft Advertising. Ook heb ik veel geleerd over het communiceren met onze relaties. Wij doen er alles aan om kanten tevreden te stellen en de Google Ads campagnes tot een succes te brengen. We hebben ooit een erg mooi compliment gekregen van een klant. Hij zei namelijk dat het net voelde alsof Suzan en ik bij hem werkten, omdat we zo betrokken bij zijn bedrijf zijn. Hier waren we natuurlijk erg trots op!
Daarnaast heeft Suzan me ook veel geleerd over SEO, het verbeteren van landingspagina’s, teksten schrijven en nog veel meer op het gebied van online marketing. Al met al, ik heb heel veel kunnen en mogen leren van Suzan – die ook meer dan 20 jaar ervaring heeft in de online marketing – en hier ben ik erg dankbaar voor!”
Waar ben je het meest trots op binnen CaseMarketing?
“Ik denk het feit dat ik mezelf nu na 3 jaar wel echt een SEA specialist kan en mag noemen. Ik ben natuurlijk begonnen als junior, maar ik ben nu verantwoordelijk voor verschillende Google Ads klanten, waarbij ik zelfstandig werk aan de campagnes en ook meedenk over de strategieën van de klanten.
Waar ik ook trots op ben is ons jubileum dat eraan zit te komen. In september gaan we het 10-jarig jubileum van CaseMarketing vieren en van deze 10 jaar maak ik nu dus 3 jaar deel uit. Op deze dag nodigen we vaste klanten en relaties uit. Dit lijkt me een evenement waar we zeker trots op mogen zijn.”

Wat vind je het leukst aan werken bij CaseMarketing?
“Wat ik het leukst vind aan CaseMarketing is dat we een kleinschalig bedrijf zijn dat volledig de focus legt op Google Ads. Hierdoor ben ik altijd betrokken geweest bij de beslissingen die Suzan maakt binnen het bedrijf. Maar ook de afwisseling binnen CaseMarketing vind ik erg leuk. Doordat klanten Google Ads aan ons uitbesteden en we daarnaast Google Ads cursussen geven kan ik veel afwisselen in mijn werkzaamheden. Ook hebben we een divers aanbod van klanten uit verschillende branches, waarbij ik veel kan leren over deze branches.
Sinds kort hebben we een nieuwe medewerkster gekregen, waarbij ik medeverantwoordelijk ben voor het opleiden en inwerken. Super leuke nieuwe uitdaging natuurlijk!

Hoe zie jij jouw toekomst binnen CaseMarketing?
“Hopelijk kan ik nog veel meer leren op het gebied van online marketing en doorgroeien binnen CaseMarketing. Daarnaast vind ik het heel erg leuk om te plannen en organiseren en ik hoop dat ik hier in de toekomst nog meer in kan betekenen. En wie weet kan ik dan ooit wel doorgroeien naar een leidinggevende functie”.
Lijkt het je leuk om een keer kennis te maken met Evi of met Suzan? Neem contact met ons op.
Of schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van al ons nieuws en tips over Google 👇
0 reacties