Highlight-component

Highlight-component

Een highlight-extensie is een korte extensie zonder een beschrijving. Deze extensies worden vaak gebruikt om USP’s (Unique Selling Points) van een bedrijf weer te geven. Wat maakt jou als bedrijf bijzonder? Waarom moeten mensen bij jouw bedrijf zijn en niet bij jouw concurrent? 

Een best practice is om 4 tot 6 highlight-extensies op accountniveau toe te voegen. Door je highlight-extensies op accountniveau toe te voegen, worden deze bij alle campagnes weergegeven. 

Voorbeelden van highlight-extensies

In de afbeelding hieronder zie je twee voorbeelden van highlight-extensies. 

highlight extensies voorbeelden
Voorbeelden highlight-extensies

Naast highlight-extensies zijn er nog veel meer verschillende extensies. Bekijk hier alle advertentie-extensies

Recente artikelen

Zoekwoordtypen

Zoektypen voor zoekwoorden

Keyword Insertion

Keyword insertion

Google-Shopping-campagne

Google Shopping-campagne

Prijsextensies

Prijs component

app-extensie

App-component

Locatie-extensie

Locatie-component

Deze tips ontvangen in je mailbox?

Schrijf je in.

"*" geeft vereiste velden aan